Донор
Грантова програма Brave1 для розробки компонентів до безпілотних систем.
Brave1
до вичерпання коштів програми
Високонадійні обчислювальні модулі промислового класу з апаратним дублюванням сенсорів, вбудованою вібророзв’язкою та термостабілізацією. Мають захищені контури живлення, широкий набір інтерфейсів та конструктивно розраховані на роботу в жорстких умовах експлуатації.
Компактні одноплатні комп’ютери, оптимізовані за масогабаритними параметрами та енергоспоживанням для інтеграції на борт. Мають необхідний набір апаратних інтерфейсів для взаємодії з автопілотом та сенсорами в умовах обмеженого простору.
Модулі розширення інтерфейсів, що дозволяють збільшити кількість фізичних портів на стандартних масових контролерах чи комп’ютерах.
RF підсилювачі, RF фільтри, системи переносу частот, антени, антенні решітки, антенні поворотні механізми, антенні масиви, антени спеціалізовані(РЕР, РЕБ), плати та мікросхеми прийомопередавачів (генератори, SDR і т д), плати захоплення відео, модулі оцифровки відео, плати – енкодери відео, автоматично висувні щогли, конектори військового призначення.
Модулі керування приводами (мости, драйвери крокових двигунів, контролери DC/серво моторів для НРК та маніпуляторів), регулятори напруги (BEC, UBEC, DC-DC перетворювачі), плати розподілу живлення, серворейки, модулі моніторингу живлення.
Силові контролери промислового класу, розраховані на роботу з високими струмами (100А+) та/або високою напругою живлення (12S-24S). Апаратно підтримують сучасні методи комутації та цифрові протоколи з можливістю передачі даних телеметрії.
Вимірювальні пристрої, що використовують новітні принципи отримання даних, та/або мають вбудовану апаратну логіку для автономної стабілізації і корекції похибок, та/або спеціальному виконані для гарантування достовірності вимірювань там, де стандартні рішення неефективні.
Передусім середніх та великих розмірів для БПЛА мультироторного типу(з пропелерами від 15 дюймів), мотори спеціального призначення(наприклад БПЛА ретранслятори) та тягові електромотори (в т.ч. прямого приводу або мотор-колеса) для НРК.
Двигуни внутрішнього згоряння для БПЛА, а також їх компоненти.
Виконавчі механізми (обертальні та лінійні), що конструктивно та програмно адаптовані для роботи у складі безпілотних комплексів. Мають сумісні з автопілотами протоколи керування та зворотного зв’язку і відповідні до галузевих стандартів масогабаритні характеристики.
Компактні курсові камери (FPV), розроблені для прямого підключення до поширених відеопередавачів (VTX). Оптимізовані для мінімальної затримки та видають сигнал у відповідному форматі: композитний аналоговий (CVBS/PAL/NTSC) або спеціалізований цифровий для масових HD-систем.
Оптичні модулі з матрицями високої роздільної здатності, що забезпечують максимальну деталізацію зображення.
Тепловізійні камери з роздільною здатністю матриці не менше 640×512 пікселів, що за своїм форм-фактором, вагою та інтерфейсами підключення технічно адаптовані для інтеграції на борт. Мають можливість виведення відеосигналу (аналогового або цифрового) на бортові передавачі або комп’ютери для завдань пілотування чи розвідки.
Оптичні сенсори, що працюють за межами видимого спектру або використовують специфічні технології захоплення зображення (мультиспектральні, гіперспектральні, EBCMOS). Конструктивно та інтерфейсно адаптовані для інтеграції в бортові системи БПЛА, НРК або БЕК.
Електромеханічні системи , що забезпечують фізичну стабілізацію та дистанційне керування положенням корисного навантаження у просторі. Компенсують вібрації та нахили платформи в реальному часі по двох або трьох осях, гарантуючи стабільність зображення або точність наведення.
Спеціалізовані бортові маршрутизатори, що дозволяють об’єднувати та керувати кількома різними каналами зв’язку, напр., RC, 4G, Starlink, Mesh. Вони забезпечують агрегацію та/або безшовне перемикання для гарантування стабільного з’єднання, особливо для НРК.
Компоненти, що безпосередньо перетворюють крутний момент двигуна в рух платформи по поверхні. Включає класичні пневматичні колеса, спеціалізовані безповітряні (непробивні) конструкції та гусеничні стрічки, оптимізовані для забезпечення зчеплення та прохідності на складних рельєфах.
Пропелери повинні забезпечувати зниження рівня шуму мінімум на 3 дБ і не збільшувати аеродинамічний опір у горизонтальному польоті. Виріб має зберігати не менше 95% питомої тяги стандартного пропелера відкритого типу аналогічного діаметру та мати момент інерції обертання не вище 110% від нього для забезпечення незмінної динаміки стабілізації.
Сума гранту залежить відповідно до поточного рівня готовності технології та цільового результату:
Одному розробнику в межах грантової програми може бути надано грантів на суму не більше 30 000 000 гривень сукупно за один бюджетний рік.
Зателефонуйте і отримайте безкоштовну консультацію щодо цього гранту: +38(068) 855 5064 або залиште заявку тут

Дедлайн: до вичерпання коштів програми

Дедлайн подачі: 15.02.2026

Дедлайн подачі: 15.02.2026
пн-пт: 10:00 - 17:00
сб-нд: вихідні